Klantenservice

Wij streven naar de best mogelijke klantenservice. Neem rechtstreeks contact met ons op of bekijk de veelgestelde vragen.

Op zoek naar een prijs?
Zoek razendsnel uw model en plan direct een afspraak.
FAQ

Veelgestelde vragen

Kan ik op mijn reparatie wachten?

Meestal kunt u gewoon wachten terwijl u toestel word gerepareerd. Wanneer dit niet mogelijk is en het toch wat langer duurt geven wij dit aan.

Ik ben verzekerd, word de schade vergoed?

Er zijn veel verzekeraars en allemaal houden hebben ze verschillende voorwaarden. Inboedelverzekering, aansprakelijkheidsverzekering of reisverzekering, check eerst de voorwaarden! Bij ons bent u altijd welkom voor een gratis offerte, achteraf kunt u met de factuur de schade altijd nog claimen bij uw verzekeraar.

Wat als je een scherm vervangt van je telefoon, maar er blijkt meer kapot?

Soms kan het zo zijn dat een andere onderdeel ook vervangen moet worden om een goede werking van het toestel te garanderen. Als dit meer kost, overleggen wij dit altijd eerst met u.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor de reparaties?

Wij proberen altijd orginele onderdelen te gebruiken, soms is dit niet mogelijk dan geven wij dit ook van te voren aan.

Hoelang heb ik garantie op de reparatie?

Standaard heeft u 3 of 6 maanden garantie op uitgevoerde reparaties. De garantie vervalt wanneer:

  • Uw toestel niet functioneert door andere schade dan datgene wat wij hebben gerepareerd
  • U zelf heeft geprobeerd de klachten te herstellen
  • Of door val-, vocht-, stoot- en drukschade na de reparatie.